Hij is er!

Hij is lang, super slank en op de hoogte van de laatste techniek. Hij is schoon, snel en ik kan mijn vingers niet van hem afhouden. En het allerknapste aan hem is dat hij de papiermolenbureaucratie heeft doorstaan. Jawel, op mijn bureau pronkt vanaf nu mijn nieuwe braille leesregel. Tachtig braillecellen naast elkaar zodat ik in een keer een regel van mijn scherm kan overzien. Inderdaad overzien, want overvoelen klinkt wel heel raar. Sommige mensen hebben de neiging om in mijn gezelschap alle woorden waar zien of kijken in voorkomt, te vervangen door iets anders. Nou Ik kijk ook hoor, al is het dan met mijn handen en ok wat ondersteuning van oren en neus kan soms geen kwaad voor een correcte waarneming. Sterker nog ik denk in beelden. Als kind kon ik namelijk gewoon zien. En nee ik wil niet voelen hoe je eruit ziet. Een goede omschrijving voldoet. Hoewel ik soms overweeg dit standpunt af en toe te verlaten als hij echt leuk is:-) maar doe dat eigenlijk nooit. Nog even over die lange, slanke leesregel dan. Dankzij het goede werk van ICT werkt deze helemaal goed ook onder Citrix. Het Was een kwestie van plug and play gisteren. Zo zie je maar met de goede hulp(middelen) is niets onmogelijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het beestje bij de naam noemen

Een mix van nagelnieuw en eerder gezien

De normaalste zaak van de wereld